Mediq informerer

Endrede åpningstider på kundesenteret

Kundesenteret vårt vil f.o.m. mandag 16. januar få endrede åpningstider. De nye åpningstidene er mandag til fredag 09:00-15:00.

Med kunden i fokus

Mediq tilbyr et bredt spekter av produkter og tjenester, og vårt kundesenter består av dedikerte og godt kvalifiserte personer med ulik bakgrunn. Vi kan gi råd og veiledning innen ønsket produkt eller produktgruppe, og svarer gjerne på dine spørsmål.

Vi som jobber i Mediq er stolte av å være en ledende leverandør av medisinsk forbruksmateriell og medisinsk-teknisk utstyr. Vi har alltid våre kunder i fokus, og er opptatt av å finne det produktet som best dekker ditt behov.

Ta kontakt med oss - vi står klare til å hjelpe og veilede deg slik at du får rett produkt til rett tid.

 Kundeservice

Vårt kundesenter er åpent mandag til fredag 09:00 – 15:00.

Informasjon / Skjema

Her finner du skjemaer og salgs- og leveringsbestemmelser.

Ofte stilte spørsmål

  • Hvem kan bli kunde hos Mediq?

    Mediq Norge er blant Norges største leverandører innen helsesektoren. Vi leverer til primærhelsetjenesten på kommunale anbud, til de fleste helseforetak rundt om i landet og til mange private legekontor/klinikker. Vi leverer også til bedrifter og forhandlere.

  • Hvordan bli kunde?
    Proffkunder (helseinstitusjoner, legekontor/klinikker, bedrifter, forhandlere) kan fylle ut dette skjemaet for å bli kunde. 
  • Hvordan får jeg tilgang til nettbutikken?
    For å kunne bruke vår nettbutikk må du være proffkunde hos oss. For å få tilgang til nettbutikken trenger du bruker-id og passord. Dette hjelper vår kundeservice deg med. Det eneste du trenger å oppgi er ditt firmanavn/kundenavn og/eller kundenummer. 
  • Jeg har fått feil/bestilt feil vare
    Vår kundeservice er behjelpelig med å finne en best mulig løsning. All retur skal avtales med oss. Det er til stor hjelp dersom du oppgir kundenummer og/eller ordrenummer, samt hvilken vare det gjelder.
  • Jeg har fått for mye/for lite av en vare
    Vår kundeservice er behjelpelig med å finne en best mulig løsning. All retur skal avtales med oss. Det er til stor hjelp dersom du oppgir kundenummer og/eller ordrenummer, samt hvilken vare det gjelder.
  • Hvordan returnere varer?

     All retur må avtales med vår kundeservice for å kvalitetssikre at dette blir gjort til avtalte betingelser. Dette forutsetter at:

    • Retur må være avtalt innen 8 dager fra mottak av varen.
    • Retur avtales med vår kundeservice/Mediq Norges representant.
    • Returnerte varer må være i salgbar stand. Dvs. ikke være skadet, priset eller merket på annen måte.
    • Returvarer må pakkes forsvarlig av kunden.
    • Skaffevarer og ernæringsprodukter tas ikke i retur.

    Etter at retur er avtalt og godkjent av oss kan du registrere din retur via dette skjemaet.

  • Kostnader i forbindelse med retur
    Våre kunder kan returnere varer kostnadsfritt. Unntaket er kunder som er tilknyttet våre standard salgs- og leveringsbetingelser.

Kundeservice-teamet

Anita Strand

Anita  Strand

Leder kundeservice

Spugmay Noor

Spugmay Noor

Kundeservicespesialist/ helsefagarbeider

Tina Odden

Kundeservicespesialist/ sykepleier

Lisa Marie Skjøldt

Lisa-Marie Skjøldt

Kundeservicemedarbeider

Kirsten Sletholen

Kirsten Sletholen

Kundeservicemedarbeider

Pål Sandaas

Pål Sandaas

Kundeservicemedarbeider

Mette Spaberg

Mette Spaberg

Kundeservicemedarbeider

Dummy

Ann Karin Jensen

Kundeservicemedarbeider

Dummy

Ole Marius Hagen

Kundeservicemedarbeider

Dummy

Sonja Dzebric

Kundeservicemedarbeider

Dummy

Ida Martine Steen

Kundeservicemedarbeider

Dummy

Monica Røberg

Kundeservicemedarbeider

Dummy

Anita Amundsen

Kundeservicemedarbeider

X

Mediqnorge.no bruker informasjonskapsler

Informasjonskapsler hjelper oss å forbedre din opplevelse. Ved å fortsette å bruke våre nettsider, aksepterer du bruken av informasjonskapsler. Les mer om vår bruk av informasjonskapsler.


Les mer
Jeg aksepterer