Med kunden i fokus
Hos Mediq Norge treffer du et kundeservice-team som består av dedikerte og kompetente medarbeidere med ulik bakgrunn. Våre kundeservice-medarbeidere har god kunnskap om våre produkter og produktkategorier, og bistår deg gjerne ved å gi råd og veiledning. Vi svarer deg på spørsmål om leveranser, tjenester og produkttilgjengelighet, samt andre henvendelser.
For oss er det viktig å gi kunden god service i alle ledd. Vi har som mål at kunden skal føle seg forstått og ivaretatt, og vårt kundesenter samarbeider derfor tett med de andre avdelingene i organisasjonen for å sikre god informasjonsflyt.
Hos oss er kunden alltid i fokus. Vi ser frem til å høre fra deg.
Vårt kundesenter er åpent mandag til fredag 09:00 – 15:00.
Her finner du skjemaer samt våre salgs- og leveringsbestemmelser.
Videoer og manualer
Se instruksjonsvideoer innen kategoriene førstehjelp, brannskader og sår, desinfeksjon og smittevern, samt instrumenter og tilbehør. Her kan du også laste ned brukermanualen for vår nettbutikk.
Ofte stilte spørsmål
-
Hvem kan bli kunde hos Mediq?
Mediq Norge er blant Norges største leverandører innen helsesektoren. Vi leverer til primærhelsetjenesten på kommunale anbud, til de fleste helseforetak rundt om i landet og til mange private legekontor/klinikker. Vi leverer også til bedrifter og forhandlere.
-
Hvordan bli kunde?For å bli kunde må du fylle ut dette skjemaet.
-
Hvordan får jeg tilgang til nettbutikken?For å kunne bruke vår nettbutikk må du være registrert som kunde hos oss. For å få tilgang til nettbutikken trenger du brukernavn og passord. Dette hjelper vår kundeservice deg med. Det eneste du trenger å oppgi er ditt firmanavn/kundenavn og/eller kundenummer.
-
Jeg har fått feil/bestilt feil vareVår kundeservice er behjelpelig med å finne en best mulig løsning. All retur skal avtales med oss. Det er til stor hjelp dersom du oppgir kundenummer og/eller ordrenummer, samt hvilken vare det gjelder.
-
Jeg har fått for mye/for lite av en vareVår kundeservice er behjelpelig med å finne en best mulig løsning. All retur skal avtales med oss. Det er til stor hjelp dersom du oppgir kundenummer og/eller ordrenummer, samt hvilken vare det gjelder.
-
Hvordan returnere varer?
All retur må avtales med vår kundeservice for å kvalitetssikre at dette blir gjort til avtalte betingelser. Dette forutsetter at:
- Retur må være avtalt innen 8 dager fra mottak av varen.
- Retur avtales med kundeservice/Mediq Norges representant.
- Returnerte varer må være i salgbar stand. Dvs. ikke skadet, priset eller merket på annen måte.
- Returvarer må pakkes forsvarlig av kunden.
- Skaffevarer og ernæringsprodukter tas ikke i retur.
Etter at retur er avtalt og godkjent av oss kan du registrere din retur via dette skjemaet.
-
Kostnader i forbindelse med returVåre kunder kan returnere varer kostnadsfritt. Unntaket er kunder som er tilknyttet våre standard salgs- og leveringsbetingelser.
Besøksadresse
Mediq Norge AS
Brynsveien 14
0667 Oslo
Postadresse
Mediq Norge AS
Postboks 6608 Etterstad
0607 Oslo
Organisasjonsnr.
981 080 262