
Endrede åpningstider på kundesenteret
Kundesenteret vårt vil f.o.m. mandag 16. januar få endrede åpningstider. De nye åpningstidene er mandag til fredag 09:00-15:00.
Med kunden i fokus
Mediq tilbyr et bredt spekter av produkter og tjenester, og vårt kundesenter består av dedikerte og godt kvalifiserte personer med ulik bakgrunn. Vi kan gi råd og veiledning innen ønsket produkt eller produktgruppe, og svarer gjerne på dine spørsmål.Vi som jobber i Mediq er stolte av å være en ledende leverandør av medisinsk forbruksmateriell og medisinsk-teknisk utstyr. Vi har alltid våre kunder i fokus, og er opptatt av å finne det produktet som best dekker ditt behov.
Ta kontakt med oss - vi står klare til å hjelpe og veilede deg slik at du får rett produkt til rett tid.
Vårt kundesenter er åpent mandag til fredag 09:00 – 15:00.
Her finner du skjemaer og salgs- og leveringsbestemmelser.
Ofte stilte spørsmål
-
Hvem kan bli kunde hos Mediq?
Mediq Norge er blant Norges største leverandører innen helsesektoren. Vi leverer til primærhelsetjenesten på kommunale anbud, til de fleste helseforetak rundt om i landet og til mange private legekontor/klinikker. Vi leverer også til bedrifter og forhandlere.
-
Hvordan bli kunde?Proffkunder (helseinstitusjoner, legekontor/klinikker, bedrifter, forhandlere) kan fylle ut dette skjemaet for å bli kunde.
-
Hvordan får jeg tilgang til nettbutikken?For å kunne bruke vår nettbutikk må du være proffkunde hos oss. For å få tilgang til nettbutikken trenger du bruker-id og passord. Dette hjelper vår kundeservice deg med. Det eneste du trenger å oppgi er ditt firmanavn/kundenavn og/eller kundenummer.
-
Jeg har fått feil/bestilt feil vareVår kundeservice er behjelpelig med å finne en best mulig løsning. All retur skal avtales med oss. Det er til stor hjelp dersom du oppgir kundenummer og/eller ordrenummer, samt hvilken vare det gjelder.
-
Jeg har fått for mye/for lite av en vareVår kundeservice er behjelpelig med å finne en best mulig løsning. All retur skal avtales med oss. Det er til stor hjelp dersom du oppgir kundenummer og/eller ordrenummer, samt hvilken vare det gjelder.
-
Hvordan returnere varer?
All retur må avtales med vår kundeservice for å kvalitetssikre at dette blir gjort til avtalte betingelser. Dette forutsetter at:
- Retur må være avtalt innen 8 dager fra mottak av varen.
- Retur avtales med vår kundeservice/Mediq Norges representant.
- Returnerte varer må være i salgbar stand. Dvs. ikke være skadet, priset eller merket på annen måte.
- Returvarer må pakkes forsvarlig av kunden.
- Skaffevarer og ernæringsprodukter tas ikke i retur.
Etter at retur er avtalt og godkjent av oss kan du registrere din retur via dette skjemaet.
-
Kostnader i forbindelse med returVåre kunder kan returnere varer kostnadsfritt. Unntaket er kunder som er tilknyttet våre standard salgs- og leveringsbetingelser.